Een aantal jaar geleden heb ik een naaimachine gekocht, en ben ik gaan naaien. Van mijn moeder had ik al de basis meegekregen, en ook van vriendinnen hulp gekregen om rokjes, bloesjes en hoodies te maken. De naaisels waren best ok, maar ik wilde ze verbeteren. Met de goeie tips en voorbeelden van Elena zien de maaksels er top uit. O ja, en ik vind het ook heel gezellig om bij Elena te zijn!
Nadine
een maand geleden
Samen met mijn dochter volg ik al bijna 2 jaar naailessen bij Elena! We gaan altijd met veel plezier naar haar lessen toe. Elena is een prettige en vriendelijke vrouw en naaidocent. Zowel voor volwassenen als voor kinderen. We hebben allebei al veel mooie dingen gemaakt en veel geleerd!
Yvette
3 jaar geleden
Samen met een vriendin iedere maandag 1,5uur maken we allemaal leuke dingen en Elena helpt altijd met t begeleiden en leren zodat t ook echt eindigt in de leukste dingen. Ze is erg rustig, enthousiast en professioneel.
Maria
6 jaar geleden
Naailes bij Elena. Ik om inmiddels anderhalf jaar bij Elena. Ik heb er graag 2 uur in de auto voor over. Elena is zeer deskundig, ze kan alles! Ze is heel vriendelijk en geduldig met mij als amateur. De lessen zijn altijd gezellig. Ik kom er ontspannen en geïnspireerd vandaan. Dank je wel Elena!
mariska jansen
8 jaar geleden
Elena ervaar ik als een geweldige docente! Ze laat je al doende leren, is heel vriendelijk en geduldig en zelf zeer deskundig! Na iedere les kom ik vol positieve energie en inspiratie thuis.
Nienke
8 jaar geleden
Ik heb een paar lessen bij Elena gevolgd en ik heb al heel veel geleerd! Ze helpt je heel goed bij alles wat je graag wil maken en geeft tips zodat je evt. zelf thuis ook aan de slag kunt. Als ik wat meer tijd heb, dan ga ik weer lessen bij haar volgen!
Elma van Winsen
9 jaar geleden
Ik ben sinds kort op les bij Elena. In het verleden heb ik veel gemaakt voor mijzelf en mijn dochter. Nu bij Elena leer ik weer veel opnieuw en heel veel nieuwe handigheidjes die het maken makkelijker maakt.
Willemijn
9 jaar geleden
Erg tevreden ben ik over de naailessen van Elena! Ze doet het leuk, ik leer er veel!
Liza Visser
9 jaar geleden
Sinds een paar weken volg ik naailes bij Elena. Erg leuk en leerzaam om te doen! Elena begeleidt op een professionele manier en helpt je waar nodig, zodat je niet zonder resultaat thuis komt. Een aanrader!
Amino Obead
10 jaar geleden
Heeeeeel erg bedankt Elena voor de heeeeeel mooie bakfietshoes (regenhuif).Elena is heel lief, aardig ,geduldig en professioneel . Zij heeft ook kussen (lekker zacht bankje) voor mijn kinderen gemaakt. Elena heeft mooie kleden voor mijn kinderen gemaakt(speciaal en uniek). Ik ben heeeeeeeeeeeel blij en tevreden met mooie resultaten .
Vicky Katsavou
10 jaar geleden
Elena heeft voor mij en mijn dochter mooie kleren gemaakt... Ze is heel lief en geduldig.. Ik ben heel tevreden met de resultaten... Dank je voor alles Elena !!!!!!!!!!
Ilonka Danyal
10 jaar geleden
Elena heeft voor mij een aantal prachtige unieke tassen gemaakt. 3 handtassen van verschillende kleuren, modellen en stoffen en 1 grote stevige opvouwbare kledingtas van spijkerstof welke heel handig is als je kleding koopt (want je krijgt geen plastic tas meer erbij) of zwaardere artikelen bv bij de drogisterij.
Ik ben er heel erg blij mee!
Elena super bedankt! Je bent een topnaaister!!
Je krijgt van mij een dikke 10!
Groetjes van Ilonka
Marina Welleman
10 jaar geleden
Bedankt Elena voor de mooie jurkjes voor mijn dochter! Ze hadden een goede pas vorm en een degelijke kwaliteit. In toekomst wil ik graag nog eens its laten maken.
Reactie plaatsen
Reacties
Een aantal jaar geleden heb ik een naaimachine gekocht, en ben ik gaan naaien. Van mijn moeder had ik al de basis meegekregen, en ook van vriendinnen hulp gekregen om rokjes, bloesjes en hoodies te maken. De naaisels waren best ok, maar ik wilde ze verbeteren. Met de goeie tips en voorbeelden van Elena zien de maaksels er top uit. O ja, en ik vind het ook heel gezellig om bij Elena te zijn!
Samen met mijn dochter volg ik al bijna 2 jaar naailessen bij Elena! We gaan altijd met veel plezier naar haar lessen toe. Elena is een prettige en vriendelijke vrouw en naaidocent. Zowel voor volwassenen als voor kinderen. We hebben allebei al veel mooie dingen gemaakt en veel geleerd!
Samen met een vriendin iedere maandag 1,5uur maken we allemaal leuke dingen en Elena helpt altijd met t begeleiden en leren zodat t ook echt eindigt in de leukste dingen. Ze is erg rustig, enthousiast en professioneel.
Naailes bij Elena. Ik om inmiddels anderhalf jaar bij Elena. Ik heb er graag 2 uur in de auto voor over. Elena is zeer deskundig, ze kan alles! Ze is heel vriendelijk en geduldig met mij als amateur. De lessen zijn altijd gezellig. Ik kom er ontspannen en geïnspireerd vandaan. Dank je wel Elena!
Elena ervaar ik als een geweldige docente! Ze laat je al doende leren, is heel vriendelijk en geduldig en zelf zeer deskundig! Na iedere les kom ik vol positieve energie en inspiratie thuis.
Ik heb een paar lessen bij Elena gevolgd en ik heb al heel veel geleerd! Ze helpt je heel goed bij alles wat je graag wil maken en geeft tips zodat je evt. zelf thuis ook aan de slag kunt. Als ik wat meer tijd heb, dan ga ik weer lessen bij haar volgen!
Ik ben sinds kort op les bij Elena. In het verleden heb ik veel gemaakt voor mijzelf en mijn dochter. Nu bij Elena leer ik weer veel opnieuw en heel veel nieuwe handigheidjes die het maken makkelijker maakt.
Erg tevreden ben ik over de naailessen van Elena! Ze doet het leuk, ik leer er veel!
Sinds een paar weken volg ik naailes bij Elena. Erg leuk en leerzaam om te doen! Elena begeleidt op een professionele manier en helpt je waar nodig, zodat je niet zonder resultaat thuis komt. Een aanrader!
Heeeeeel erg bedankt Elena voor de heeeeeel mooie bakfietshoes (regenhuif).Elena is heel lief, aardig ,geduldig en professioneel . Zij heeft ook kussen (lekker zacht bankje) voor mijn kinderen gemaakt. Elena heeft mooie kleden voor mijn kinderen gemaakt(speciaal en uniek). Ik ben heeeeeeeeeeeel blij en tevreden met mooie resultaten .
Elena heeft voor mij en mijn dochter mooie kleren gemaakt... Ze is heel lief en geduldig.. Ik ben heel tevreden met de resultaten... Dank je voor alles Elena !!!!!!!!!!
Elena heeft voor mij een aantal prachtige unieke tassen gemaakt. 3 handtassen van verschillende kleuren, modellen en stoffen en 1 grote stevige opvouwbare kledingtas van spijkerstof welke heel handig is als je kleding koopt (want je krijgt geen plastic tas meer erbij) of zwaardere artikelen bv bij de drogisterij.
Ik ben er heel erg blij mee!
Elena super bedankt! Je bent een topnaaister!!
Je krijgt van mij een dikke 10!
Groetjes van Ilonka
Bedankt Elena voor de mooie jurkjes voor mijn dochter! Ze hadden een goede pas vorm en een degelijke kwaliteit. In toekomst wil ik graag nog eens its laten maken.